Harmonogram a checklist zavedení AI do účetnictví

Webinář

Jak smysluplně zavést AI do účetnictví?

Umělá inteligence už dnes pomáhá firmám z různých oborů zefektivnit jejich řízení i každodenní provoz. V účetnictví ale nestačí jen „nasadit AI“ – aby její využití přinášelo skutečnou hodnotu, je nutné mít promyšlený plán, realistické cíle a dobře nastavené procesy.

Na webináři se dozvíte:

  • jaké jsou klíčové fáze zavedení AI do účetní praxe,
  • jak sestavit realistický časový harmonogram a nastavit milníky,
  • jak zapojit zaměstnance a předejít chybám v projektovém řízení,
  • jak vypadá praktická ukázka zavedení AI u účetní společnosti.

Webinářem vás provedou Jaroslav Ždímal, Průvodce digitalizací, Redque a Lukáš Vondráček, senior účetní ze společnosti 4M Group s. r. o.U

Lukáš Vondráček je nadšenec do digitalizace a senior účetní ve společnosti 4M Group. Považuje se za účetního dinosaura, který přešel z papíru do digitalizace. A tím pádem živým důkazem, že i fosilie se může naučit vytěžovat. Za dobu svého působení se naučil, že účetní by neměla být ta šedá eminence, člověk ve sklepě, ale parťák v businessu, který pomáhá klientovi růst.

Jaroslav Ždímal je průvodce digitalizačních procesů a obchodní zástupce českého enginu umělé inteligence Redque a moderní aplikace Alice. Jeho cílem je přinášet inovativní přístupy nejen do účetních kanceláří a zajistit, aby účetní a CFO pracovali efektivně.

 

Webinář probíhá na online platformě expertim a je součástí CAFIN Streamu. Všechny obecné detaily streamu najdete zde.

 

Cena

Pro členy CAFIN je vstup ZDARMA*
Pro ostatní činí účastnický poplatek 4.500 Kč bez DPH.

* Neplatí pro základní členství.

Kontakt

Eva Kovářová

Eva Kovářová

Projektová manažerka

+420 777 773 839

eva.kovarova@cafin.cz